Commissies

Binnen de vereniging bestaan meerdere commissies, die zich onder bezielde leiding bezig houden met specifieke kerntaken. Elke commissie bestaat uit 2 tot 4 vaste kernleden, verbonden aan een grote groep vrijwilligers. Hieronder vind je kort informatie per commissie. Lijkt het je leuk om een bijdrage te leveren aan één van deze commissies of aan de taken die zij uitvoeren? Laat dit dan vooral weten via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en we verbinden je graag met de juiste contactpersoon!

Sportcommissie

De sportcommissie houdt zich bezig met allerlei rennerszaken. Hierbij valt te denken aan het coördineren van de (jeugd)trainingen, cursussen voor trainers, het trainingsbeleid evalueren, bijstellen en uitrollen, het organiseren van jeugdactiviteiten, enz.

De sportcommissie is via Jan de Vries verbonden aan het bestuur.

Technische commissie (onderhoud)

De kerntaak van de technische commissie is het in juiste conditie houden van de routes Baggelhuizerplas en Kloosterveen. Daarbij zijn zij verantwoordelijk voor het onderhouden van de materialen binnen de vereniging.

De technische commissie is minimaal 1x per maand te vinden op delen van onze routes voor onderhoudswerkzaamheden. Iedereen kan zich aanmelden om eens een handje te helpen.

De technische commissie is via Anniek Struik verbonden aan het bestuur.

Wedstrijdcommissie

De wedstrijdcommissie richt zich in het bijzonder op de wedstrijden die we meerdere keren per jaar organiseren. De taken bestaan onder meer uit het coördineren, routes bepalen, taken verdelen en op een wedstrijddag het geheel in goede banen leiden.

De sportcommissie is via Jan de Vries verbonden aan het bestuur.

Sponsorcommissie

De sponsorcommissie is een commissie in oprichting. Het doel van de commissie is het werven en behouden van sponsoren voor de vereniging. Het sponsorbeleid is hiervoor een belangrijke leidraad. Wil jij de vereniging hiermee helpen? Stuur dan een bericht via het contactformulier of via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

De sponsorcommissie is via Hans Welink verbonden aan het bestuur.

Kledingcommissie

Zoals de naam al aangeeft, richt de kledingcommissie zich op alle zaken die te maken hebben met de clubkleding. Denk hierbij aan het organiseren van de pasavonden, het informeren van leden over de bestelmomenten, het houden van contact met Bioracer (kledingleverancier), het uitleveren van de kleding.

De kledingcommissie is via Miranda Hagenouw verbonden aan het bestuur.

PR & Media commissie

De PR & Media commissie draagt zorg voor de informatievoorzieningen van MTB Assen ten aanzien van de website en onze social media kanalen. Kijk bijvoorbeeld eens op onze drukbezochte Facebook of Instagram pagina.

De PR-commissie is via Marco Swenne verbonden aan het bestuur.

Vrijwilligerscommissie

De vrijwilligerscommissie is de centrale commissie voor alle vrijwilligers binnen de vereniging. Zij verbindt vrijwilligers met de benodigde commissies of contactpersonen, organiseert een jaarlijkse activiteit als dank voor de inzet en heeft een actieve rol in het evalueren, bijstellen en uitvoeren van het vrijwilligersbeleid.

De vrijwilligerscommissie is via Anniek Struik verbonden aan het bestuur.

Evenementencommissie

De evenementencommissie richt zich in het bijzonder op het organiseren van onze jaarlijkse Herfsttoertocht in november. Voor deze toertocht bedenken zij de routes, leggen contact met andere organisaties over de praktische uitvoering en verzamelen en begeleiden de vrijwilligers die helpen in de voorbereiding, dan wel op de dag zelf.

De evenementencommissie is via oud-bestuurslid Han Sijbring verbonden aan het bestuur.

Hoe leuk de toertocht is, zie je terug in deze aftermovie 2022: