Sponsoren

MTB Assen is dankbaar voor elke financiële ondersteuning, omdat we daarmee veel moois kunnen doen als vereniging. Gelukkig mogen we in de sponsorperiode 2022 tot 2025 rekenen op de vaste sponsoren DRP, Autoschadeherstel Van Veen, Hotel Assen, Jan’s Fietsreparatie, Dimatrics en Bioracer.

Onze hoofdsponsor is al sinds onze oprichting DRP, ontwerpt communicatie. Edward Maris is nauw betrokken bij de vereniging en denkt altijd graag mee met onze mogelijkheden en activiteiten. DRP helpt met het vormgeven van een opvallende boodschap. Kijk maar eens op www.bureaudrp.nl: ook onze eigen MTB Assen website is hier een mooi voorbeeld van!

Autoschadeherstel van Veen is eveneens een sponsor vanaf het eerste moment. Bij Bert van Veen en zijn bedrijf kun je terecht met alle autoschade. Vakkundig personeel levert hoogwaardig kwalitatief autoherstel, waarbij de klant centraal staat, zoals je kunt zien op www.autoschadevanveenassen.nl

Hotel Assen is een nieuwe sponsor. Directeur Nick van der Valk is fanatiek mountainbiker en wil de vereniging graag ondersteunen. In het hotel wordt  persoonlijke gastvrijheid en een familiaire sfeer met luxe en comfort gecombineerd, zie www.hotelassen.nl

Jan’s Fietsreparatie. Jan de Vries is al langer bekend binnen de vereniging. Als trainer van de wedstrijdgroep heeft hij veel aanloop in zijn winkel op het industrieterrein. Dit typeert Jan: Hulp nodig met je fiets? Je mag mij altijd bellen op 06 – 282 129 42. Meer informatie vind je via www.fietsreparatieassen.nl

Dimatrics uit Gieten is een expert in slim verkeersmanagement. Richard Martens is fanatiek mountainbiker en draagt de vereniging een warm hart toe als sponsor en trainer bij de zaterdagjeugd. Ondanks dat Dimatrics gestopt is als bedrijf, is Richard nog steeds met ons verbonden.

Bioracer levert als kledingleverancier ook een financiële bijdrage aan de vereniging. Dankzij onze contactpersoon Jorrit van de Kant worden vragen snel beantwoord en is de webshop bij elke openstelling weer up to date. Meer weten over Bioracer? Kijk op www.bioracer.com

Naast onze vaste sponsoren, zijn er ook andere bedrijven of instellingen die ons op verschillende manieren structureel ondersteunen. Daarom ook hier onze dank aan:

• Gemeente Assen;
  • Visser Assen;
  • Univé;
  • Rabobank;
  • Patrick van der Veen fotografie;
  • Albert Heijn Hillenga;
  • Woontheater De Eclips;
  • Boels.

Daarnaast zijn wij erg dankbaar voor de speciale wedstrijd- en / of evenementensponsoring van Hagenouw Training & Advies, Autobedrijf Van Veen, Timmerbedrijf HotimBarbershop By Wim en Via Socium.

Wil jij ons ook sponsoren en hoor je graag meer over de mogelijkheden? Stuur een mail aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en we maken een afspraak.

Niet sponsoren, maar wel een financiële bijdrage leveren? Altijd welkom! Scan de QR-code en maak jouw eigen gekozen bedrag over.

QR-code 2023-2025